dinsdag 16 april 2013

Krapuul - De kip en het ei

Rabiaat rechts tuig en hufters die hufter bedreigen en bestrijden?

Ik wist niet dat het gooien met pijltjes op een poster een bedreiging was? 

Vreemde manier van informatie voorziening houd de site Krapuul er tegenwoordig op na!
Ooit las ik het wel maar lang niet alle artikelen sommige waren leuk andere best interessant
de reagluurders meestal links.
Waar het is mis gegaan weet ik niet, maar Krapuul heeft zich het laatste half jaar ontpopt tot een
bolwerk van krakers, hackers, Israƫl en pvv haters en meer van dat soort extreme mensen..
Vandaag echter kwam het ego van beheerder @JvdHeuvel67 om de hoek kijken, met in zijn kielzog
het stalk clubje van Tibaert die hem even hebben opgehitst toch vooral de blubber te publiceren.
Tibaert zelf mocht al niet meer reageren na een ruzie met de beheerder, dus heeft hij zijn vrienden
eropaf gestuurd zoals  @wijnazijn en @Kesteab om te klagen over een onbenullige poster op twitter die volgens de maker gebruikt kon worden op een dartbord, daar stond ook de valse haan @Tibaert op tot grote woede van Fons Scaf.
De reden waarom de poster gemaakt is? Ik denk wel dat ik het weet, deze twitteraars bedreigen en stalken mensen zonder dat ze hun ware gezicht tonen, vandaar dat ze ze op de poster gezet hebben!
De maker van de poster had zich denk ik vergist in de naam @jhvdheuvel dat had natuurlijk nieuwswaarde voor J v.d Heuvel @jvdheuvel67 die zelf ook semi anoniem op twitter opereert!
Zoveel nieuwswaarde dat Krapuul zich nu verlaagt tot roddelblaadje d.m.v. het publiceren van een onzin ruzie, veroorzaakt door een zelfbenoemde pvv jager Fons Scaf  (Tibaert) de valse rode haan op twitter en zijn stalk gedrag en haatlijst.

De poster die ik zelf gisteren niet doorgestuurd heb maar schijnbaar Krapuul wel geplaatst heeft -> link http://static.dyp.im/7kjIGsc0gD/381e3170dcce1766db8c8f4c1e305e61.png



Wie was er eerder de kip of het ei?















.





.





P.s.,

Ik zet toch mijn vraagtekens bij de koerswijziging van Krapuul als dat knip en plak werk betreft
http://www.krapuul.nl/overig/blog/104691/koerswijziging-krapuul/#sthash.bhBLZzl2.dpbs

Stalkclub Tibaert in actie tegen jvdheuvel67 van Krapuul









Geen opmerkingen:

Een reactie posten