vrijdag 21 juni 2013

Willem Oltmans



Toelichting en bronvermelding Oltmans over JSF Lockhead en bedreigen vanuit Amerikaanse ambassade:

Albert de Booij laat Pim Fortuyn zakken
 http://www.theovangogh.nl/Oltmans_Booij.html
��
Nog vreemder werd het toen ik op 22 December de heer Sobel per fax vroeg, waarom hij in het gesprek met de NRC niet de waarheid had gezegd, prompt werd opgebeld door een zekere Henk Broeze, Vijfhoekstraat 69, 1271 PM Huizen (035-5266851) met liefst twee waarschuwingen. Als ik naar de V.S. wilde reizen deed ik er beter aan er vanaf te zien. want ik zou in een psychiatrische kliniek terecht komen en niemand zo ooit meer van me horen. En ten tweede, als ik niet ophield met in de JSF zaak te wroeten, ik gerede kans liep om als Pim ook een kogel op te lopen, Nederland is een vreemd land geworden. Ik heb niet anders dan normaal mijn journalistieke werk gedaan, omdat de NRC dit verzuimde. Maar ik houd er dus inderdaad mee op, omdat alle bij de zaak betrokken partijen er de voorkeur aan geven te liegen of te zwijgen. En Pim kan me niet meer te hulp komen. Hij zou de waarheid hebben verteld.
Willem Oltmans 12-01-03�

Waarom loog ambassadeur Clifford Sobel tegen de NRC?

Moordcomplot Pim Fortuyn ☆ 3/5 JSF


Pim Fortuyn Moordcomplot - Volledige Documentaire BNN   



James Bond in Den Haag - Pim Fortuyn


Willem Oltmans over het Koningshuis deel 1


deel 2 Willem Oltmans over Prins Claus homoseksueel en de Telegraaf chantage Josje Hagers (4min)


Deel 3 Willem Oltmans 



In PVV verkiezingprogramma uitsprake van Theo van Gogh




                                      Willem Oltmans in "Het Zwarte Schaap" (compleet) 







                                     Willem Oltmans en van Adriaan van Dis



                                         Willem Oltmans bij RUR



                                        Willem Oltmans over 11 september en 
                                        operation Northwoods





Arendo Joustra blijkt secretaris te zijn van de Stichting Willem Oltmans .  


EXPLOSIEVE FRISO-BRIEF VAN WIJLEN WILLEM OLTMANS * OLTMANS HAD DIEPE KENNIS VAN PEDO-NETWERKEN

Geen opmerkingen:

Een reactie posten