donderdag 5 maart 2015

Le temps qu'il nous reste ... De tijd die ons rest Nana Mouskouri





Hoe belangrijk is de tijd
dat we vertrokken
We hebben de kans om samen oud te worden
Diep in mijn ogen zal mijn liefde leven
Diep in mijn hart zal jouw jeugd wonen

Net als een gebed van de kindertijd
De woorden op je lippen
geven me vertrouwen
Ik vouw jouw hand in de mijne
Elke glimlach zal betekenen dat ik van je hou

Maar een van ons zal eerst gaan
Hij sluit zijn ogen voor altijd
In een laatste glimlach
De andere helft zal de liefde van  zijn leven te verliezen
Blijft elke dag een nacht
Zijn hart zal kloppen, maar vraagt zich af waarom

Zonder beweging zal de deur openen
Mijn hart klopt sneller als ik jou weer zal ontmoeten
Wanneer onze handen elkaar vasthouden vergeet ik alles
dezelfde indruk wanneer de tijd stopt

Een van ons zal eerst gaan
Hij sluit zijn ogen voor altijd in een laatste glimlach
Op een dag zal een van ons te moe zijn
Zal ik bijna gelukkig zijn om als eerste te gaan
de ander zal snel volgen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten