donderdag 24 januari 2013

Wat eten onze dieren

Ik vraag mij iets af!

Onze honden werden goed ziek na het eten van Lidl vleesbrokken!
Ineens stonken de blikken die ik normaal wel vaker haalde het leek
alsof ze andere vlees gebruikte!
(momenteel stinkt het niet meer 21 juni 2013)

Ze krijgen deze vermengd met droogvoer van de groothandel
(ook af en toe vers zoals hart pens kip en de katten ook vis zoals wijtingen)

Mijn honden zijn ziek doodziek spugen alles uit!
Dit is pas sinds de laatste weken daarvoor geen problemen gehad !

Andy dierensuper! Prima dierenzaak niks mis mee!
Lidl ken ik als serieus bedrijf die wil geen foute producten!

Willen jullie dit even onderzoeken?

Hebben jullie ook klachten dan zou ik dat graag willen weten!

Ik ben op onderzoek uit!


Onderzoek naar rat en hond in Belgische voedselketen - Dieren - De Morgen http://s.demorgen.be/1588142?utm_source=twitter&utm_medium=web#.US_C6DN8wyI.twitter via @DeMorgen

De Spaanse autoriteiten doen onderzoek naar katten- en hondenvlees dat zou zijn verwerkt in gehaktballetjes >





Geen opmerkingen:

Een reactie posten