donderdag 11 december 2014

Kopie JS de stalker en fantast met geen dubbeltje in zijn zak



2014, wat heeft dit jaar mij gebracht.

Voor mij was dit jaar een jaar van de rechtszaken TEGEN mij, ik heb heel wat aangiftes en daadwerkelijke strafzaken tegen mij gehad.
Denk eens terug aan het geschreeuw van paperbackboekjesschrijfster Maria Genova, hoe ging zij wel niet tekeer tegen mij, zij zou mij juridisch “slopen”, doch bij haar schort het gewoon aan kennis van de Nederlandse wetgeving.
kasgeld
Maar dat heb je met een vrouw die een communistische achtergrond heeft, narcistisch is en denkt dat iedereen in haar praatjes trapt en naar haar pijpen zal dansen.
Haar aangifte tegen mij werd geseponeerd omdat er gewoonweg GEEN strafrechtelijke grond aanwezig was, maar dat was tegen het pijnlijke enkeltje van haar, zij ging aan Art. 12 Strafvorderingprocedure tegen mij aan omdat “ongelijk krijgen” niet in haar narcistische straatje past.
Hoe pijnlijk ook voor Genova (Genovese) maar ook deze procedure werd ongegrond verklaard, dus met haar staart tussen haar benen vertrok zij vanaf het Gerechtshof Arnhem terug naar haar woonplaats, nadat zij zich in de rechtbank (waarbij de 3 rechters nog aanwezig waren) ongekend heeft laten kennen door, als een ware tiran die haar verlies niet kon accepteren, vreselijk tegen mij te gaan schelden.
Dan ons aller Herman Falkenstein uit Oss, die zowel mij als mijn zoontje Attila met de dood dacht te mogen bedreigen.
Herman die het gore lef had om Jeanine Hennis (Minister van Justitie) en mij voor pedofielen uit te maken door ons aan een pedofielennetwerk te koppelen.
Dezelfde Falkenstein die mij beschuldige van inbraak in de woning van die verdwaasde tante uit Oss wiens zoontje door BJZ uit huis was gehaald.
Deze Herman Falkenstein had aangifte tegen mij gedaan omdat ik hem een “dorpsgek” had genoemd, ja ja, en dat allemaal uit wraak omdat ik 2 zwaarwegende aangiftes tegen HEM heb gedaan, voorzien van ongeveer 50 A-4 vellen vol bewijslast.
Laat Herman nu pech hebben, tijdens de TOM-zitting in Den Bosch heb ik erkend hem een “dorpsgek” genoemd te hebben.
Toen de “rechter” om het “waarom” vroeg, kreeg deze een duidelijk onderbouwd antwoord van mij, welke een glimlach om haar mond bracht en zei: “waarom bent u geen advocaat geworden?”
Uitspraak: “schuldig zonder strafoplegging, u kunt gaan”
Ons aller Herman, die nu op 19 januari 2015 voor de rechtbank in Den Bosch moet verschijnen vanwege mijn beide aangiftes en die van nog 8 andere slachtoffers van hem, jazeker, die Herman uit Oss.
Dan nog die Tiemen-Jan, een aangifte tegen mij van “heb ik jou daar”, een aangifte van hem op basis van vervalste bewijzen en leugens met als resultaat na te zijn verhoord (en het leveren van de ECHTE bewijslast) dat deze zaak ook geseponeerd werd.
De Polenzaak was een verhaal apart, de ene na de andere aangifte tegen mij, voorzien van mondelinge bewijzen waarbij de schriftelijke bewijslast en alles nog meer nageleverd zou worden.
Jacquesbalk
De Poolse Staat die om mijn “overlevering” aan Polen heeft gevraagd, aangiftes tegen mij inzake bedreiging (geen bewijslast), omkoping (geen bewijslast), het doen van valse aangifte (geen bewijslast) en weet ik nog wat allemaal meer, met als resultaat dat alle strafaangiftes tegen mij werden geseponeerd en dat werd besloten om mij niet aan Polen over te leveren.
Ik weet dat ik nog een aantal geseponeerde aangiftes tegen mij vergeten ben, die waren klaarblijkelijk zo onbelangrijk voor mij dat ik ze vergeten ben (ik ben ook een dagje ouder geworden)
Het was me het jaartje wel ……… en voor ik het vergeet, ik heb ook nog gedaan waar ik het beste in ben …….. ik heb meerdere ontvoerde Nederlandse kinderen uit de meest erbarmelijke (oorlogs)gebieden naar hun Nederlandse ouder laten terugkeren en wie ook wat over mij zegt of schrijft,
HIER GA IK MEE DOOR!
kokravmaga

Geen opmerkingen:

Een reactie posten