maandag 14 april 2014

PeterrdeVries schokkende onthullingen met Minerva inzake Demmink




Peter R. de Vries komt met serie artikelen over Joris Demmink (6)





Het wordt steeds gekker! Sprak Peter R. de Vries de afgelopen dagen achtereenvolgens de chauffeur, de glazenwasser, de SRV-man, de schoonmaker van Joris Demmink de hondwandelende buurvrouw, zijn vriend Jeroen Krabbe en morgen komt de gewezen misdaadverslaggever opnieuw met schokkende onthullingen dit keer zijn oldboysnetwerk. Want het gaat hier om een heuse serie interviews.
Zo’n beetje iedereen die ook maar iets met Demmink van doen had, is de afgelopen maanden door Peter aan de tand gevoeld.
Wij bij HoeMannenDenken hebben via een geheime bron het zesde spraakmakende interview weten te bemachtigen voordat Peter R. de Vries dit wereldkundig kan maken op zijn website.
VOETNOOT VOOR DE PERS: we worden platgebeld, maar vragen naar bronnen is zinloos want onze informant werkt op strikt vertrouwelijke basis.


Minerva vrienden over Demmink

Waarom willen jullie na 20 jaar jullie verhaal doen?
Een voor allen en allen voor 1 snapt U wel. Wij Minerva boys komen voor elkaar op. Les één van de ontgroening: ontzie elkaar en spuug op de rest.

Maar laten we het eens over Joris Demmink hebben.
Alexander Pechtold; Ik zwijg liever, die Joris daar moet je geen ruzie mee krijgen. dat hoorde ik in de wandelgangen van Den Haag fluisteren, voor je het weet heb je een ongeluk.
Nout Wellink ; Ik weet niks over Joris Demmink behalve waar zijn pensioen gestort word ergens in de US bij nr 666 ssttt niet doorvertellen hoor! Oscar Hammerstein ; Verhaal doen zegt U? Nee ik wil Joris Demmink uitnodigen. Zeg Joris ken je me nog? Ik weet nog een super gaaf hotel in Bombay, ik kan het iedereen aanraden het heet Kuthoop hotel. super room service en leuke jongens. Wat moet jij toch altijd in Praag dat is zo oldscool, kom eens naar India.


Gezellig een beetje bij praten over de ontgroening bij Minerva, en natuurlijk wil ik ook alle laatste sappige details uit de darkroom en Annefrankplantsoen horen. Ik vraag me trouwens af waarom we niet uitgenodigd zijn door de VVD bij de Gay Parade, ik zal het Rutte toch eens vragen. Wist U dat ik heel ver kan spugen? Ik was kampioen van onze Minerva jaarclub zelfs. Ivo Opstelten  Ehh Ehh Ehh. weet ik niets van! Hoe heet je ook alweer?



Terug naar Demmink wat vind U van de roddels
Allen in koor ; abject en infaam, er is geen rook en geen vuur zei minister Donner.
Oscar Hammerstein ; volgens mij was dat confrère Moszkowics jongens! Ivo Opstelten ; uhh uhh uhh weet ik veel. Wat er ook gebeurt, en wat er ook is gebeurd, we zullen elkaars fouten afdekken’. Want dat is de eerste les die er wordt ingestampt als je wordt ontgroend: je klapt nóóit uit de school. Wij glibberalen zwijgen in alle talen.

U bent toch bevriend met Demmink wat weet U van zijn seksleven?
Oscar Hammerstein ; Hele vriendelijke man die Joris Demmink. hij deed nog weleens een goed woordje voor je bij justitie, of je kreeg een videoband als relatiegeschenk, hij zei dat zijn vriend erin meespeelde, ik heb hem ergens nog in de kast staan geen idee wat er op staat.
Ahh zie hier staat de video http://moby.to/5lstj4
Ivo Opstelten ; seksleven uhh uhh uhh over wie gaat dit eigenlijk? Henk Krol ofzo? Videoband uhhhh.



Wat weet U over Turkije en Demmink?
Ivo Opstelten ; Turkije zegt U? Uhh uhh uhh.  Oscar Hammerstein ; U bent abuis U bedoeld zeker Praag. leuke stad trouwens vaak geweest, ze hebben daar ook hele leuke homo barretjes zoals Pinokkiobar kan ik U ook aanbevelen Alexander Pechtold ; Ja daaaaag jongens, die Joris die reist de hele wereld door die heeft een luizen baantje waar Timmermans jaloers op zou zijn.

Wanneer hoorde U voor het eerst van de geruchten over Demmink?
Pechtold ;U snapt het denk ik wel, wij Leiden ;allemaal aan geheugenverlies als het gaat over Joris Demmink. Opstelten uhh uhh let op de spelfouten boys!
Jammer dat Alex. Korthals en Wellink, afgezegd hebben. Plop proost jongens dan maar op Salomonsen de ouwe rukker RIP. Pechtold; Zeg Jammerstein heb jij Teeven nog gesproken? Ik hoorde wat geruchten over een blauw oog van Teeven en een fiets ongeluk van Frits Wester, en 2 dode journalisten. Frits ; STT Demmink

Opstelten en de befjes 




Copyright Peter R deVries 2014










http://en.wikipedia.org/wiki/Gonzo_journalism

2 opmerkingen:

  1. WABEKE-CAMPAGNE GAAT FULL SCALE #Hammerstein #Demmink http://www.klokkenluideronline.is/2014/04/wabeke-campagne-gaat-full-scale/

    Advocaat van de duivel Oscar Hammerstein mengt zich in Demmink-affaire http://shar.es/Tzfyo

    Oranje Nassau + Demminck http://wp.me/p35w6n-80

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dutch ambassy 666 -Rebecca Project for Human Rights Calls for Arrest of Joris Demmink at NY pensionfunds childabuser http://youtu.be/F3NhEvVQudA

    BeantwoordenVerwijderen